Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Заглавие: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Други Заглавия: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Автори: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Дата на Публикуване: 2008
Date of entry: 25-Окт-2012
Издател: Терно-Граф
UDC: 330.146
Серия/Отчет но.: Випуск 1 (1);
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Показва се в Колекции:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuИзглед/Отваряне
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.