Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Titel: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Sonstige Titel: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Autor(en): Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Erscheinungsdatum: 2008
Date of entry: 25-Okt-2012
Herausgeber: Терно-Граф
UDC: 330.146
Serie/Report Nr.: Випуск 1 (1);
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.