Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Títol: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Altres títols: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Autor: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Data de publicació: 2008
Date of entry: 25-d’o-2012
Editorial: Терно-Граф
UDC: 330.146
Citació: Випуск 1 (1);
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuVeure/Obrir
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.