Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Título: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Outros títulos: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Authors: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Data de edición: 2008
Date of entry: 25-Oct-2012
Editor: Терно-Граф
UDC: 330.146
Nº Serie/Informe: Випуск 1 (1);
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsЖурнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFVer/abrir
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuVer/abrir
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados