Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Title: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Other Titles: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Authors: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Issue Date: 2008
Date of entry: 25-Oct-2012
Publisher: Терно-Граф
UDC: 330.146
Series/Report no.: Випуск 1 (1);
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFView/Open
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuView/Open
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.