Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Titulua: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Beste titulu batzuk: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Egilea: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Gordailuaren-data: 2008
Date of entry: 25-Oct-2012
Argitalpen: Терно-Граф
UDC: 330.146
Zitazioa: Випуск 1 (1);
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuBistaratu/Ireki
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.