Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Tittel: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Alternative titler: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Authors: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Utgivelsesdato: 2008
Date of entry: 25-okt-2012
Forlag: Терно-Граф
UDC: 330.146
Serie/Rapport nr.: Випуск 1 (1);
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vises i samlingene:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFVis/Åpne
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuVis/Åpne
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright