Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Název: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Další názvy: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Autoři: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Datum vydání: 2008
Date of entry: 25-říj-2012
Nakladatel: Терно-Граф
UDC: 330.146
Edice/Číslo zprávy: Випуск 1 (1);
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuZobrazit/otevřít
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.