Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Titolo: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Titoli alternativi: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Autori: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Data: 2008
Date of entry: 25-ott-2012
Editore: Терно-Граф
UDC: 330.146
Numero nella collana: Випуск 1 (1);
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFVisualizza/apri
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuVisualizza/apri
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.