กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
ชื่อเรื่อง: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
ผู้แต่ง: Хрупович, Світлана Євгенівна
Королюк, Тетяна Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): С.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
วันที่เผยแพร่: 2011
Date of entry: 3-มิถ-2011
สำนักพิมพ์: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658.8
คำสำคัญ: маркетинг
маркетингові дослідження
респонденти
фокус-група
ринок пива
алкогольні напої
บทคัดย่อ: Розглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.
The author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Галицький економічний вісник, 2011, № 1

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
GEB_2011_v30_No1-S_Hrupovych_T_Korolyuk-Theoretical_and_applied_aspects__175.djvu129,42 kBDjVuดู/เปิด
GEB_2011_v30_No1-S_Hrupovych_T_Korolyuk-Theoretical_and_applied_aspects__175.pdf227,43 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น