Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХрупович, Світлана Євгенівна-
dc.contributor.authorКоролюк, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2011-06-03T12:49:29Z-
dc.date.available2011-06-03T12:49:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationС.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.uk
dc.description.abstractThe author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectреспондентиuk
dc.subjectфокус-групаuk
dc.subjectринок пиваuk
dc.subjectалкогольні напоїuk
dc.titleТеоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових дослідженьuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.