Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Název: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
Autoři: Хрупович, Світлана Євгенівна
Королюк, Тетяна Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): С.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Datum vydání: 2011
Date of entry: 3-čer-2011
Nakladatel: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658.8
Klíčová slova: маркетинг
маркетингові дослідження
респонденти
фокус-група
ринок пива
алкогольні напої
Abstrakt: Розглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.
The author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.