Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Tytuł: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
Authors: Хрупович, Світлана Євгенівна
Королюк, Тетяна Миколаївна
Cytat: С.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Data wydania: 2011
Date of entry: 3-cze-2011
Wydawca: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658.8
Słowa kluczowe: маркетинг
маркетингові дослідження
респонденти
фокус-група
ринок пива
алкогольні напої
Abstract: Розглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.
The author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi