Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Titel: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
Författare: Хрупович, Світлана Євгенівна
Королюк, Тетяна Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): С.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Utgivningsdatum: 2011
Date of entry: 3-jun-2011
Utgivare: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658.8
Nyckelord: маркетинг
маркетингові дослідження
респонденти
фокус-група
ринок пива
алкогольні напої
Sammanfattning: Розглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.
The author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Content type: Article
Samling:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!