Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Titolo: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
Autori: Хрупович, Світлана Євгенівна
Королюк, Тетяна Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): С.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Data: 2011
Date of entry: 3-giu-2011
Editore: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658.8
Parole chiave: маркетинг
маркетингові дослідження
респонденти
фокус-група
ринок пива
алкогольні напої
Abstract: Розглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.
The author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.