Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Título: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
Authors: Хрупович, Світлана Євгенівна
Королюк, Тетяна Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): С.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Data de edición: 2011
Date of entry: 3-Jun-2011
Editor: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658.8
Palabras chave: маркетинг
маркетингові дослідження
респонденти
фокус-група
ринок пива
алкогольні напої
Resumo: Розглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.
The author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsГалицький економічний вісник, 2011, № 1



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados