Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Títol: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
Autor: Хрупович, Світлана Євгенівна
Королюк, Тетяна Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): С.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Data de publicació: 2011
Date of entry: 3-de -2011
Editorial: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658.8
Paraules clau: маркетинг
маркетингові дослідження
респонденти
фокус-група
ринок пива
алкогольні напої
Resum: Розглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.
The author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.