Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Title: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
Authors: Хрупович, Світлана Євгенівна
Королюк, Тетяна Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): С.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Issue Date: 2011
Date of entry: 3-Ιου-2011
Publisher: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658.8
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
респонденти
фокус-група
ринок пива
алкогольні напої
Abstract: Розглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.
The author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Галицький економічний вісник, 2011, № 1

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GEB_2011_v30_No1-S_Hrupovych_T_Korolyuk-Theoretical_and_applied_aspects__175.djvu129,42 kBDjVuΔείτε/ Ανοίξτε
GEB_2011_v30_No1-S_Hrupovych_T_Korolyuk-Theoretical_and_applied_aspects__175.pdf227,43 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα