このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
タイトル: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
著者: Хрупович, Світлана Євгенівна
Королюк, Тетяна Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): С.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
発行日: 2011
Date of entry: 3-6月-2011
出版者: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658.8
キーワード: маркетинг
маркетингові дослідження
респонденти
фокус-група
ринок пива
алкогольні напої
抄録: Розглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.
The author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。