Lehitse Autor Піняк, Ірина Любомирівна

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 31 kuni 50 62 -st < eelmine   järgmine >
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Methodical recommendations20192-det-2019Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» на тему: «Обґрунтування стратегії розвитку підприємства (на прикладі...)» / Укл.: І. Л. Піняк, Л. Я. Якимишин– Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. – 61 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20188-mai-2018Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20192-det-2019Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20196-det-2019Методичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Стратегічний маркетинг» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл.: І. Л. Піняк, В. А. Фалович, Л. Я. Якимишин – Тернопіль: ТНТУ ім.І.Пулюя, 2019. – 63 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Methodical recommendations20188-mai-2018Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Логістичне обслуговування» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг»Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Methodical recommendations20192-det-2019Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни „Маркетинг в галузях та сферах діяльності” для студентів галузі знань 07 „Управління та адміністрування” спеціальність 075 „Маркетинг”Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article202029-juu-2021Механізми управління транспортно-логістичною системою Європейського Союзу в умовах пандемії: досвід для УкраїниШведа, Наталія Михайлівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Article18-sep-202023-det-2020Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Falovych, Vladimir
Handbook9-okt-201930-okt-2019Навчальний посібник для виконання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Шпилик, Світлана Василівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Learning Object201823-juu-2018Опорний конспект лекцій з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Article21-vee-20179-juu-2017Оптимізація тактичного плану ланцюга поставок машинобудівної продукціїФалович, Володимир Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна
Article21-mai-201427-jaa-2016Особливості оцінки вищих навчальних закладів з врахуванням їх інтелектуального потенціалуПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Methodical recommendations20195-det-2019Програма та методичні рекомендації для проходження практики «Вступ до фаху» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Conference Abstract9-nov-20186-det-2018Промисловий маркетинг - споживчий маркетинг: відмінностіЯдловський, Назар; Піняк, Ірина Любомирівна; Yadlovs’ky, Nazar; Pinyak, Iryna
Article25-apr-20132-vee-2016Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активуПіняк, Ірина Любомирівна; Piniak, Iryna
Article6-apr-201722-juu-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract15-det-20177-mai-2018РИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ: СУБ’ЄКТИВНИЙ ПІДХІД ДО ГЕНЕРАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ АКТИВІВПіняк, Ірина Любомирівна
Article8-okt-201528-jaa-2016Ринок праці як детектор інтелектуального потенціалу суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна
Book9-mär-20169-mär-2016Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективиФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Ковальчук, Людмила; Когут, Уляна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Олександра; Меленчук, Юлія; Панухник, Яна Геннадіївна
Other18-mai-20118-juu-2011Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna