Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8794

Title: Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активу
Other Titles: Approaches to evaluation of the distribution channels as marketing intellectual asset
Authors: Піняк, Ірина Любомирівна
Piniak, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Піняк І. Л. Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активу / Ірина Піняк // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 138-140. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Piniak I. (2013) Pidkhody do otsinky kanaliv rozpodilu yak marketynhovoho intelektualnoho aktyvu [Approaches to evaluation of the distribution channels as marketing intellectual asset]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 138-140 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Issue Date: 25-Apr-2013
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 339.13
Page range: 138-140
Start page: 138
End page: 140
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8794
Content type: Article
Appears in Collections:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.