Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8794

Tytuł: Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активу
Inne tytuły: Approaches to evaluation of the distribution channels as marketing intellectual asset
Authors: Піняк, Ірина Любомирівна
Piniak, Iryna
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Піняк І. Л. Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активу / Ірина Піняк // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 138-140. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Piniak I. (2013) Pidkhody do otsinky kanaliv rozpodilu yak marketynhovoho intelektualnoho aktyvu [Approaches to evaluation of the distribution channels as marketing intellectual asset]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 138-140 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 25-kwi-2013
Date of entry: 2-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 339.13
Zakres stron: 138-140
Główna strona: 138
Strona końcowa: 140
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8794
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi