Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Titel: Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці
Författare: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Б. Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2022. - №6 (62), с.74-79 https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-6-8088
Utgivningsdatum: 2022
Date of entry: 12-sep-2022
Country (code): UA
Page range: 74-79
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Content type: Article
Samling:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Журнал.pdf4,97 MBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg