Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаркович, Ірина-
dc.date.accessioned2022-09-12T15:27:24Z-
dc.date.available2022-09-12T15:27:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркович І. Б. Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2022. - №6 (62), с.74-79 https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-6-8088uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716-
dc.format.extent74-79-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОсобливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Журнал.pdf4,97 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора