Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Pealkiri: Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці
Autor: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Б. Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2022. - №6 (62), с.74-79 https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-6-8088
Ilmumisaasta: 2022
Date of entry: 12-sep-2022
Country (code): UA
Page range: 74-79
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Журнал.pdf4,97 MBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid