Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Název: Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці
Autoři: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Б. Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2022. - №6 (62), с.74-79 https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-6-8088
Datum vydání: 2022
Date of entry: 12-zář-2022
Country (code): UA
Page range: 74-79
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Журнал.pdf4,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora