このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
タイトル: Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці
著者: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Б. Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2022. - №6 (62), с.74-79 https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-6-8088
発行日: 2022
Date of entry: 12-9月-2022
Country (code): UA
Page range: 74-79
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Журнал.pdf4,97 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール