Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Títol: Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці
Autor: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Б. Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2022. - №6 (62), с.74-79 https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-6-8088
Data de publicació: 2022
Date of entry: 12-de -2022
Country (code): UA
Page range: 74-79
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Журнал.pdf4,97 MBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Herramientas de Administrador