Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Title: Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці
Authors: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Б. Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіці // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2022. - №6 (62), с.74-79 https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-6-8088
Issue Date: 2022
Date of entry: 12-Sep-2022
Country (code): UA
Page range: 74-79
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38716
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Журнал.pdf4,97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools