Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Tytuł: Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства?
Authors: Мариненко, Наталія
Гой, Віта
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Гой В., Мариненко Н.Ю., 2019. Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства? / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 111–112.
Data wydania: 9-kwi-2019
Date of entry: 17-cze-2019
Wydawca: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Zakres stron: 111-112
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Właściciel praw autorskich: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Wykaz piśmiennictwa: 1. Що таке мережевий маркетинг? Емоційна і раціональна відповідь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.education.ua/ua/articles/436/ 2. Луценко, Н.О., Демкура, Т.В. Парадоксальна природа глобальних трансформацій. «Молодий вчений», № 5.1 (57.1), 2018, с. 23–30.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Marynenko N., Hoi V..pdf580,01 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora