Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Titel: Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства?
Autor(en): Мариненко, Наталія
Гой, Віта
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гой В., Мариненко Н.Ю., 2019. Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства? / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 111–112.
Erscheinungsdatum: 9-Apr-2019
Date of entry: 17-Jun-2019
Herausgeber: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Page range: 111-112
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Copyright owner: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
References (Ukraine): 1. Що таке мережевий маркетинг? Емоційна і раціональна відповідь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.education.ua/ua/articles/436/ 2. Луценко, Н.О., Демкура, Т.В. Парадоксальна природа глобальних трансформацій. «Молодий вчений», № 5.1 (57.1), 2018, с. 23–30.
Content type: Conference Abstract
Enthalten in den Sammlungen:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Marynenko N., Hoi V..pdf580,01 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge