Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Назва: Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства?
Автори: Мариненко, Наталія
Гой, Віта
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Гой В., Мариненко Н.Ю., 2019. Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства? / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 111–112.
Дата публікації: 9-кві-2019
Дата внесення: 17-чер-2019
Видавництво: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Діапазон сторінок: 111-112
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Власник авторського права: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Перелік літератури: 1. Що таке мережевий маркетинг? Емоційна і раціональна відповідь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.education.ua/ua/articles/436/ 2. Луценко, Н.О., Демкура, Т.В. Парадоксальна природа глобальних трансформацій. «Молодий вчений», № 5.1 (57.1), 2018, с. 23–30.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marynenko N., Hoi V..pdf580,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора