Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Název: Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства?
Autoři: Мариненко, Наталія
Гой, Віта
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гой В., Мариненко Н.Ю., 2019. Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства? / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 111–112.
Datum vydání: 9-dub-2019
Date of entry: 17-čer-2019
Nakladatel: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Page range: 111-112
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Copyright owner: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
References (Ukraine): 1. Що таке мережевий маркетинг? Емоційна і раціональна відповідь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.education.ua/ua/articles/436/ 2. Луценко, Н.О., Демкура, Т.В. Парадоксальна природа глобальних трансформацій. «Молодий вчений», № 5.1 (57.1), 2018, с. 23–30.
Content type: Conference Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marynenko N., Hoi V..pdf580,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora