Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Titolo: Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства?
Autori: Мариненко, Наталія
Гой, Віта
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гой В., Мариненко Н.Ю., 2019. Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства? / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 111–112.
Data: 9-apr-2019
Date of entry: 17-giu-2019
Editore: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Page range: 111-112
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Copyright owner: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
References (Ukraine): 1. Що таке мережевий маркетинг? Емоційна і раціональна відповідь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.education.ua/ua/articles/436/ 2. Луценко, Н.О., Демкура, Т.В. Парадоксальна природа глобальних трансформацій. «Молодий вчений», № 5.1 (57.1), 2018, с. 23–30.
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Marynenko N., Hoi V..pdf580,01 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione