Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Title: Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства?
Authors: Мариненко, Наталія
Гой, Віта
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гой В., Мариненко Н.Ю., 2019. Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства? / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 111–112.
Issue Date: 9-ápr-2019
Date of entry: 17-jún-2019
Publisher: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Page range: 111-112
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Copyright owner: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
References (Ukraine): 1. Що таке мережевий маркетинг? Емоційна і раціональна відповідь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.education.ua/ua/articles/436/ 2. Луценко, Н.О., Демкура, Т.В. Парадоксальна природа глобальних трансформацій. «Молодий вчений», № 5.1 (57.1), 2018, с. 23–30.
Content type: Conference Abstract
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Marynenko N., Hoi V..pdf580,01 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools