Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМариненко, Наталія-
dc.contributor.authorГой, Віта-
dc.date.accessioned2019-06-17T20:30:58Z-
dc.date.available2019-06-17T20:30:58Z-
dc.date.issued2019-04-09-
dc.identifier.citationГой В., Мариненко Н.Ю., 2019. Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства? / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 111–112.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350-
dc.format.extent111-112-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»uk_UA
dc.titleМережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства?uk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.rights.holderДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»uk_UA
dc.relation.references1. Що таке мережевий маркетинг? Емоційна і раціональна відповідь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.education.ua/ua/articles/436/ 2. Луценко, Н.О., Демкура, Т.В. Парадоксальна природа глобальних трансформацій. «Молодий вчений», № 5.1 (57.1), 2018, с. 23–30.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marynenko N., Hoi V..pdf580,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора