Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
ชื่อเรื่อง: Особливості проведення антикризового маркетингу
ผู้แต่ง: Подвірна, Тетяна Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Подвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.
วันที่เผยแพร่: 10-เมษ-2019
Date of entry: 14-พฤษ-2019
สำนักพิมพ์: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019
Country (code): UA
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Теза_19_10.04.19_КоледжХарч.технолог.pdf1,98 MBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Offer Gweinyddol