Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодвірна, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-05-14T18:36:01Z-
dc.date.available2019-05-14T18:36:01Z-
dc.date.issued2019-04-10-
dc.identifier.citationПодвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019uk_UA
dc.titleОсобливості проведення антикризового маркетингуuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Теза_19_10.04.19_КоледжХарч.технолог.pdf1,98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools