Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Título : Особливості проведення антикризового маркетингу
Autor : Подвірна, Тетяна Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Подвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.
Fecha de publicación : 10-abr-2019
Date of entry: 14-may-2019
Editorial : ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019
Country (code): UA
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Content type: Conference Abstract
Aparece en las colecciones: Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Теза_19_10.04.19_КоледжХарч.технолог.pdf1,98 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador