このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Tytuł: Особливості проведення антикризового маркетингу
Authors: Подвірна, Тетяна Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Подвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.
Data wydania: 10-kwi-2019
Date of entry: 14-maj-2019
Wydawca: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019
Kraj (kod): UA
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Теза_19_10.04.19_КоледжХарч.технолог.pdf1,98 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

管理ツール