Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Pealkiri: Особливості проведення антикризового маркетингу
Autor: Подвірна, Тетяна Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Подвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.
Ilmumisaasta: 10-apr-2019
Date of entry: 14-mai-2019
Kirjastaja: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019
Country (code): UA
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Теза_19_10.04.19_КоледжХарч.технолог.pdf1,98 MBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Ferramentas administrativas