Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Title: Особливості проведення антикризового маркетингу
Authors: Подвірна, Тетяна Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Подвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.
Issue Date: 10-Apr-2019
Publisher: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019
Country (code): UA
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Теза_19_10.04.19_КоледжХарч.технолог.pdf1,98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools