Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Назва: Особливості проведення антикризового маркетингу
Автори: Подвірна, Тетяна Володимирівна
Бібліографічний опис: Подвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.
Дата публікації: 10-кві-2019
Дата внесення: 14-тра-2019
Видавництво: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019
Країна (код): UA
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теза_19_10.04.19_КоледжХарч.технолог.pdf1,98 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора