Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Títol: Особливості проведення антикризового маркетингу
Autor: Подвірна, Тетяна Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Подвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.
Data de publicació: 10-d’a-2019
Date of entry: 14-de -2019
Editorial: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019
Country (code): UA
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Теза_19_10.04.19_КоледжХарч.технолог.pdf1,98 MBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador