Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Název: Особливості проведення антикризового маркетингу
Autoři: Подвірна, Тетяна Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Подвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.
Datum vydání: 10-dub-2019
Date of entry: 14-kvě-2019
Nakladatel: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019
Country (code): UA
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Content type: Conference Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Теза_19_10.04.19_КоледжХарч.технолог.pdf1,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora