Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Titre: Особливості проведення антикризового маркетингу
Auteur(s): Подвірна, Тетяна Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Подвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.
Date de publication: 10-avr-2019
Date of entry: 14-mai-2019
Editeur: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019
Country (code): UA
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Теза_19_10.04.19_КоледжХарч.технолог.pdf1,98 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration