Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Teitl: Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Teitlau Eraill: Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Awduron: Мавдюк, Іван Анатолійович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Мавдюк І.А. Формування конкурентних переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса"): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І.А. Мавдюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Dyddiad Cyhoeddi: 25-Dec-2018
Submitted date: 25-Dec-2018
Date of entry: 25-Dec-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Allweddeiriau: маркетинг, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, зовнішні ринки
маркетинг
Master Thesis
Crynodeb: В дипломній роботі досліджено стан молочної галузі в контексті виходу на зовнішні ринки. Проведено аналіз конкурентного середовища ТОВ «Росса», запропоновано шляхи формування конкурентних переваг досліджуваного підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Content type: Thesis Abstract
Ymddengys yng Nghasgliadau:075 — маркетинг

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
Автореферат мавдюк.doc70,5 kBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol