Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Título : Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Otros títulos : Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Autor : Мавдюк, Іван Анатолійович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Мавдюк І.А. Формування конкурентних переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса"): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І.А. Мавдюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Fecha de publicación : 25-dic-2018
Submitted date: 25-dic-2018
Date of entry: 25-dic-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Palabras clave : маркетинг, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, зовнішні ринки
маркетинг
Master Thesis
Resumen : В дипломній роботі досліджено стан молочної галузі в контексті виходу на зовнішні ринки. Проведено аналіз конкурентного середовища ТОВ «Росса», запропоновано шляхи формування конкурентних переваг досліджуваного підприємства.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Content type: Thesis Abstract
Aparece en las colecciones: 075 — маркетинг

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Автореферат мавдюк.doc70,5 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador