Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Títol: Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Altres títols: Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Autor: Мавдюк, Іван Анатолійович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Мавдюк І.А. Формування конкурентних переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса"): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І.А. Мавдюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Data de publicació: 25-de -2018
Submitted date: 25-de -2018
Date of entry: 25-de -2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Paraules clau: маркетинг, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, зовнішні ринки
маркетинг
Master Thesis
Resum: В дипломній роботі досліджено стан молочної галузі в контексті виходу на зовнішні ринки. Проведено аналіз конкурентного середовища ТОВ «Росса», запропоновано шляхи формування конкурентних переваг досліджуваного підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Content type: Thesis Abstract
Показва се в Колекции:075 — маркетинг

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Автореферат мавдюк.doc70,5 kBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador