Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Título: Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Outros títulos: Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Autor: Мавдюк, Іван Анатолійович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Мавдюк І.А. Формування конкурентних переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса"): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І.А. Мавдюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Data: 25-Dez-2018
Submitted date: 25-Dez-2018
Date of entry: 25-Dez-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Palavras-chave: маркетинг, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, зовнішні ринки
маркетинг
Master Thesis
Resumo: В дипломній роботі досліджено стан молочної галузі в контексті виходу на зовнішні ринки. Проведено аналіз конкурентного середовища ТОВ «Росса», запропоновано шляхи формування конкурентних переваг досліджуваного підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Content type: Thesis Abstract
Aparece nas colecções:075 — маркетинг

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Автореферат мавдюк.doc70,5 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas